תחקיר כואב • נערה עם צרכים מיוחדים-בביתה 3 חודשים ללא מענה

עמית דניאל 2 Comment on תחקיר כואב • נערה עם צרכים מיוחדים-בביתה 3 חודשים ללא מענה

תחקיר מזעזע • כך יושבת נערה בעלת צרכים מיוחדים שלושה חודשים בביתה ומצפה לעזרה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תחקיר מקיף שערך עורך התכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו, אשר גרייבר, מגלה כי נערה בעלת צרכים מיוחדים נמצאת מתחילת השנה בביתה ללא מענה הולם ממשרד הרווחה.

הכל מתחיל כשהנערה מגיעה לגיל 21, אז נאמר להם מבית על"ה בה הנערה למדה כי מעתה היא צריכה לעבור למוסד בעיר מגוריה – רחובות. בירור שעורכת האם מגלה כי אין מוסד שיכול להתאים לנערה מאחר והנערה, חרדית, ואין מוסד בעל אופי שכזה בעיר מגוריה. מאז חלפו שלושה חודשים בהם היא יושבת בבית ומצפה לעזרה. אמה, כוכבה, שוחחה בתכנית "הפוך על הפוך" ואמרה "הילדה כל היום רואה את הקירות. היא נכה ומשכך אני מטפלת בה בהכל. אוכל שצריך לטחון, דברים אישיים שצריך לעשות לה. בנוסף, בעלי גם חולה לב כך שאני מטפלת גם בו. אני לא עובדת ולא ישנה. אני כל היום בטלפונים לנסות ולסדר את העניין אך נותרת ללא מענה".

לבקשת הרב משה בן לולו, סיפרה כוכבה מה היה עד הרגע בו נאלצה בתה לעזוב את מוסד הלימודים הקודם. "כשהיא למדה, אני ובעלי היינו לוקחים אותה בכסא הגלגלים להסעה מדי בוקר ועד הערב היא היתה שם" לאחר מכן אמרה כוכבה "משרד העבודה והרווחה לא עושים כלום. אני פונה כל יום בטלפון ומה שאומרים לי 'תמתיני'. אמרתי להם 'זו ילדה שצריכה מסגרת' לצערי המדינה מתנהגת לא יפה לנכים". אמרה בכאב.

תגובת משרד הרווחה: "משרד העבודה והרווחה מטפל בנושא ואף התקיימה פגישה יחד עם נציגי המשפחה בעניין זה. עיריית רחובות פתחה מענים לטובת אנשים עם צרכים מיוחדים. מרכז היום ברחובות ערוך ומוכן מיידית לקלוט את ******** ולספק עבורה את המענים לה היא נזקקת. כמו כן ברצוננו לציין כי הרשות בבני ברק מחויבת בעדיפות ראשונה לתת מענים לתושביה וכיום המסגרת ב"עלה" בני ברק מלאה." לשון התגובה.

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות